شرکت شیرین وطن، یکی از معدود مجموعه های صنعتی است که به رغم رکود در حوزه تولید و صنعت، خیز بلندی را درگسترش فعالیت های خود برداشته است. برهمین اساس، مدیرکل دفتر ماشین سازی و تجهیزات وزارت صمت و هیئت همراه به اتفاق رئیس محترم سازمان صمت استان آذربایجان شرقی با حضور و بازدید از واحد های مختلف تولیدی شرکت از نزدیک در جریان حجم سرمایه گذاری مادی مدیران مجموعه و نیروی انسانی فعال و تلاشگر صنایع غذایی شیرین وطن قرار گرفتند.

     در ابتدای این دیدار دکتر وطندوست، رئیس هیئت مدیره شرکت، با ابزار خرسندی از حضور مدیرکل دفتر ماشین سازی و تجهیزات وزارت صمت و هیئت همراه،  با ارائه گزارش مبسوطی از چگونگی شروع فعالیت مجموعه و توفیقات کسب شده در سایه همت و تلاش های شبانه روزی تمامی عوامل در زمان کوتاه به نسبت وجود عوامل متعدد باز دارنده اقتصادی و رقبای بزرگ و قدرتمند، خاطر نشان کرد؛ «چون از ابتدا، هدف ما از ایجاد این واحد تولیدی در جهت کسب رضایت الهی و خدمت به کشور بوده، مسیر هموارتر و حرکت با شتاب بیشتری در جریان بوده است و انشالله در آینده بسیار نزدیک، با اجرای طرح های توسعه در مجموعه صنایع غذایی شیرین وطن، شاهد پیشرفت عظیم در تولید و ایجاد اشتغال پایدار و مولد درجامعه خواهیم بود .

ایشان در ادامه حضور مدیران ارشد ستادی در محل کارخانه را، مایه مباهات و گام بلند در جهت تحقق اهداف و برنامه های بزرگ صنایع غذایی شیرین وطن دانسته، از تمامی دست اندر کاران حوزه صنعت و تولید، درخواست کرد،  تا در راه اندازی واحدهای جدید، با حمایت های مادی و معنوی،  دین خود را برای آبادنی ایران اسلامی ادا نمایند.

سپس؛ آقای دکتر شیروی با اظهار مسرت از فعالیت های شبانه روزی مدیران و کارکنان شرکت صنایع غذایی شیرین وطن خاطر نشان کرد: « بنده و همکارانم در مجموعه دفتر ماشین سازی و تجهیزات وزارت صمت، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری و حمایت در جهت تسهیل فرایند توسعه تولید و رونق اقتصادی شرکت شیرین وطن اعلام نموده ، قول می دهیم، از هیچ تلاشی در این مسیر کوتاهی نخواهیم کرد. »

ایشان با اشاره به این موضوع که در شرایط فعلی، با وجود ناملایمتی های بسیار، با اعتقاد کامل و راسخ، تمام تلاش و همت مان را در جهت هر چه قویتر و منسجم تر چرخیدن چرخ های اقتصادی و شکوفایی کشور به کار خواهیم بست .