در راستای برنامه های تدوینی حوزه روابط عمومی  با هدف ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه ، رئیس و اعضای باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز از مجموعه صنایع غذایی شیرین وطن بازدید کردند.

در این بازدید سه ساعته، پژوهشگران حوزه علوم تغذیه، از واحد های مختلف کنترل کیفیت و تولید و بسته بندی دیدن کرده و در هر مرحله مدیران و کارشناسان هر بخش توضیحات مبسوطی ارائه کردندکه مورد استقبال بازدیدکنندگان عزیز قرار گرفت.

بعد از بازدید از واحدهای تولیدی رئیس و اعضای محترم باشگاه با حضور در محل دفتر رئیس هیئت مدیره صنایع غذایی شیرین وطن جناب حاج آقا وطندوست به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار دکتر خلیل وطن دوست رییس هیئت مدیره شرکت صنایع غذایی شیرین وطن، با ابراز خرسندی از حضور نخبگان و پژوهشگران جوان دانشگاهی، دریک محیط صنعتی و تولیدی و نمود عینی ارتباط بین صنعت و دانشگاه گفت:«یکی از اشکالات و نواقصات سیستم آموزشی کشور، ارتباط ضعیف دانشگاهیان و تحصیل کردگان با حوزه تولید و صنعت می باشد ،که امیدوارم با برنامه ریزی های دقیق مسئولان هر دو حوزه، این مشکل بر طرف شود. »

وی با یادآوری افزایش راندمان تولید با بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، افزود:« افتخار می کنیم که هم در مجموعه تولیدی شیرین وطن و هم در سایر مجموعه های صنعتی فعال هلدینگ ، به دنبال ایجاد ارتباطات خوب و قوی با شرکت های دانش بنیان هستیم..

در ادامه بازدید، جناب آقای عیدی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد تبریز با ابراز رضایت و خشنودی از حضور درمحل کارخانه  ابراز امیدواری کرد تا درآینده این ارتباطات و بازدیدها به شکل منسجم تر و درقالب تفاهم نامه های مشترک به صورت گسترده و علمی انجام پذیرد تا نتایج و اقدامات به صورت عملی و کاربردی در اختیار دانشجویان و پژوهشگران قرار بگیرد.

در پایان تور بازدید علمی، از طرف دکتر جوانپور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز لوح یادبودی به دکتر وطندوست  اهداء گردید.